PracaGrupypl.praca.dyskusjecitybank › Re: citybank
    From: "Luman" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: citybank
    Date: Wed, 26 Mar 2003 09:10:48 +0100

    Chciałbym się wytłumaczyć.

    news:b5pkfh$bbl$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Przykro mi, ze to napisze, ale mam wrazenie, ze watek zaczal sie od
    > czepiania "pierdol".
    Wydaje mi się, że akurat to ważna uwaga, jeżeli chce się tam pracować. Warto
    wiedzieć jak nazywa się firma, aby w LM czy jakimś papierku nie popełnić
    głupiego błędu, na którym zostanie się spalonym.

    > nawet (oh, oh, oh !!! :) ) ja, majac nazwe przed nosem i wpisujac ja
    > wczoraj w przegladarke wpisalem city.
    To nauczyłeś się czegoś nowego. Czasem warto wiedzieć coś o więcej świecie .

    >Zakladam, ze poprawna odpowiedz
    > jest w stanie dac niewielki procent populacji z poprawka na tych co
    > angielskiego wogole nie znaja i napisza citi, bo tak im bedzie brzmialo
    > po polsku ;).
    Problem polega na tym, że akurat wymowa angielska zapisana polskimi sylabami
    brzmi "sitybank" a nie jak sugerujsz "sitibank". Oczywiście tego nie da się
    oddać łacińskimi znakami. Jednak jest to przybliżone. Jest to tak, że zwykle
    angielskie "i" oczywiście w pewnym układzie, który tutaj zachodzi jest
    bliższe polskiemu "y".

    >Dopiero teraz zalapalem, jakiej pierdoly czepiali sie
    > inni. ;)
    Lepiej później niż wcale.

    Pozdrowienia
    Luman