PracaGrupypl.praca.dyskusje › ciaza - zwolnienie lekarskie

  • 1. Data: 2002-06-25 09:37:02
    Temat: ciaza - zwolnienie lekarskie
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    witam
    czy ojcu dziecka przysluguje zwolnienie lekarskie na opieke nad matka
    dziecka w ciazy ??
    ktos kiedys powiedzial mi ze tak
    czy ktos zna jakies szcegoly ??
    tzn ile go mozna wziasc i kiedy

    pozdrawiam
    sqrczak

  • 2. Data: 2002-06-25 10:12:45
    Temat: Re: ciaza - zwolnienie lekarskie
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > witam
    > czy ojcu dziecka przysluguje zwolnienie lekarskie  na opieke nad matka
    > dziecka w ciazy ??

    Ja tylko chyba poprzestane an przetlumaczeniu..prawdopodobnym..tekstu.

    Chodzi zdaje sie o opieke nad kobieta w ciazy, ktora nie jest zona osoby
    chcącej sie podjaac opieki. Bo w przypadku zony, to chyba naormalne zwolnienie
    lekarskie na opieke mozna otrzymac.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-06-25 12:06:22
    Od: "Beti" <b...@e...pl>

    Użytkownik "sqrczak" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > czy ojcu dziecka przysluguje zwolnienie lekarskie na opieke nad matka
> [...]

    Wydaje mi się, że masz na myśli zasiłek opiekuńczy, który przysługuje
    ubezpieczonemu podlegającemu obowiązkowo ubezpieczeniu chorobowemu . W
    przypadku opieki nad innymi członkami rodziny (tj. małżonkiem, rodzicami,
    teściami, dziadkami, rodzeństwem i dziećmi powyżej 14 lat pozostającymi we
    wspólnym gospodarstwie domowym) zasiłek przysługuje przez okres 14 dni w
    roku kalendarzowym. Wynosi on 80 % podstawy zasiłku.

    Pozdrawiam
    Beti

  • 4. Data: 2002-06-25 20:11:02
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    > Ja tylko chyba poprzestane an przetlumaczeniu..prawdopodobnym..tekstu.

    bardzo nieprawdopodobne tlumaczenie
    czy jest jakas roznica pomiedzy kobieta bedaca w ciazy ktora jest moja zona
    , a taka ktora nia nie jest ???

    > Chodzi zdaje sie o opieke nad kobieta w ciazy, ktora nie jest zona osoby
    > chcącej sie podjaac opieki. Bo w przypadku zony, to chyba naormalne
    zwolnienie
    > lekarskie na opieke mozna otrzymac.

    mi chodzi o opieke nad kobieta , ktora jest moja zona i z ktora niedlugo
    bedziemy rodzic bobasa...
    wiem ze chyba mozna, ale nie wiem czy napewno i ile

    sqra

  • 5. Data: 2002-06-25 21:29:42
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > bardzo nieprawdopodobne tlumaczenie
    > czy jest jakas roznica pomiedzy kobieta bedaca w ciazy ktora jest moja zona
    > , a taka ktora nia nie jest  ???

    Dosyc powazna, z tego co pobieznie sie orientuje (problem mnie nie dotyczy), to
    konkubinaty nie maja specjalnych praw przy tego rodzaju sytuacjach..stad
    problemy zyciowe, typu takiego jak sie doszukiwalem w poscie.

    > mi chodzi o opieke nad kobieta , ktora jest moja zona i z ktora niedlugo
    > bedziemy rodzic bobasa...
    > wiem ze chyba mozna, ale nie wiem czy napewno i ile
    >
    > sqra

    To juz wyczerpujaco odpowiedziano w dwoch sasiednich postach.

    Pozdrawiam

    Krzysztof

  • 6. Data: 2002-06-25 21:29:45
    Od: <k...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2002-06-25 22:25:48
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    > To juz wyczerpujaco odpowiedziano w dwoch sasiednich postach.

    ktorych ???

    sqra

  • 8. Data: 2002-06-26 05:30:43
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > ktorych ???
    >
    > sqra
    Przepraszam, zle popatrzalem, w jednym poscie: