PracaGrupypl.praca.dyskusjeciąża na wypowiedzeniu › Re: ciąża na wypowiedzeniu
    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ciąża na wypowiedzeniu
    Date: Fri, 1 Sep 2006 16:28:46 +0200

    Użytkownik "herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:ed9ect$b6c$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > A czemu nie, jeśli ciąża i tak była w planach,

    Jeśli ciąża była w planach, to w obliczu utraty pracy plany się po prostu
    zmienia i w ciążę nie zachodzi. Dla mnie to logiczne.

    > to wizja macierzyńskiego na bezrobociu jest nienajlepsza.

    Lepsza wg Ciebie jest wizja macierzyńskiego bez perspektyw powrotu do
    (jakiejkolwiek) pracy?
    Ja w takiej sytuacji (wypowiedzenie) szukałabym po prostu nowej roboty, a w
    ciążę zaszła dopiero w momencie stabilnego stanięcia na dwóch nogach i
    wypracowania sobie w tej nowej pracy pozycji osoby cenionej, czyli takiej,
    która bez większych problemów może wrócić po urlopie macierzyńskim do swoich
    obowiązków, nie bojąc się, że zostanie wyrzucona na bruk.

    N.