PracaGrupypl.praca.dyskusjeciąża - ile płaci pracodawca a ile ZUS › Re: ciąża - ile płaci pracodawca a ile ZUS
  • Data: 2008-02-20 06:24:06
    Temat: Re: ciąża - ile płaci pracodawca a ile ZUS
    Od: "Sima" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak mi wiadomo, do tej pory ZUS wypłacał średnią
    z pewnego okresu czy to jest 1/2 rok czy 12 miesięcy aktualnie nie wiem.
    W każdym razie, jeżeli składki odprowadzane są od całej pensji wraz z
    prowizją
    to powinna dostać mniej więcej tyle ile do tej pory.
    Zwolnienie w ciąży jest w 100 % płatne.
    Jednak jeżeli w kadrach podają, iż płacona będzie tylko podstawa, znaczy to
    że prawdopodobnie nie odprowadzali składek,
    co wydaje mi się nie do końca zgodne z prawem.
    Wiadomo, pracownik dowiaduje się ostatni, jak musi skorzystać z jakiegoś
    świadczenia.

    Powodzenia i dużo zdrówka!
    Sima