PracaGrupypl.praca.dyskusjeciąża a umowa zlecenie › Re: ciąża a umowa zlecenie
    From: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ciąża a umowa zlecenie
    Date: Fri, 6 Dec 2002 15:59:37 +0100

    Użytkownik "luśka" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:asq9q2$9am$1@news.onet.pl...
    > witam !
    > gnębi mnie taka myśl: czy będąc zatrudnioną na umowę zlecenie przysługuje
    mi
    > "cokolwiek" w momencie gdy jestem w ciąży? Moja sytuacja wygląda
    > następujaco: jestem studentka i pracuję od 5 miesiecy na umowe zlecenie
    jako
    > sekretarka. 2 miesiace temu dowiedzilam sie ze jestem w ciazy i
    powiedzialam
    > o tym pracodawcy (bedac juz w 3,5 miesiacu) pracodawca poczatkowo
    stwierdzil
> [...]

    Prawnikiem nie jestem, ale obiło mi się o uszy, że umowa podpisana na czas
    określony jest przedłużona do dnia porodu, jeśli pracownica ma ukończony 12
    tydzień ciąży (jejku, jak to zabrzmiało;) W tym momencie należy się chyba
    zasiłek macierzyński wypłacany przez ZUS. Jeśli chodzi o umowę zlecenie -
    niestety nie wiem. Ale czy przypadkiem nie jest analogicznie?
    Pozdrawiam - Ewa