PracaGrupypl.praca.dyskusjechronologiczny uklad w CV › Re: chronologiczny uklad w CV
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: chronologiczny uklad w CV
    Date: Thu, 19 Nov 2009 21:39:04 +0100

    Thu, 19 Nov 2009 21:09:18 +0100, M.k.a. napisał(a):

    > Zdazylo mi sie raz pytanie na rozmowie o powody zainteresowania branza_1
    > studenta branzy_2, ale podejrzewam, ze wynikalo to raczej ze slabego
    > przygotowania do rozmowy przez druga strone. A moze jestem w bledzie i
    > chronologiczny uklad zaciemnil sytuacje? Co o tym sadzicie?

    Moje doświadczenia są takie, że większość rekruterów jest raczej słabo
    przygotowana.
    Nie odbyłem zbyt wielu rozmów kwalifikacyjnych, ale parę było naprawdę
    irytujące - raz jechałem pół Polski, żeby pogadać z gościem który z mojego
    CV przeczytał chyba tylko nazwisko... nie dziwi mnie więc już brak
    przygotowania drugiej strony.

    Ale do rzeczy - staram się CV układać w formie odwrotnej chronologii, tj.
    to co robiłem ostatnio umieszczam na górze. W ten sposób czytający powinien
    teoretycznie móc szybko określić z kim ma do czynienia (w sensie na jakim
    etapie rozwoju zawodowego jestem).
    W sumie jak się to zrobi mądrze i zwięźle, to takie CV choćby było zupełnie
    bez chronologii to się inteligentny rekruter szybko połapie co i jak. A
    pytania to oni często strzelają chyba ot tak, żeby zobaczyć co powiesz i
    nie ma większego ukrytego celu. Wszędzie gdzie startowałem, najważniejsze
    były umiejętności i doświadczenie, tematu edukacji w zasadzie nikt ze mną
    nie poruszał ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net