PracaGrupypl.praca.dyskusjechce sie zwolnic a nie moge › Re: chce sie zwolnic a nie moge
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: chce sie zwolnic a nie moge
    Date: Mon, 10 Apr 2006 17:25:53 +0200

    Nixe wrote:
    > W wiadomości <news:e1drsk$h71$1@news.onet.pl>

    > Korzystanie z przysługujących 3 miesięcy wypowiedzenia nie uważam za
    > stawianie sprawy na ostrzu noża.
    > Może pracodawca nie ma możliwości natychmiastowego obsadzenia
    > stanowiska, a jest to być może konieczne w danej branży, przy danym
    > trybie pracy, przy danych obowiązkach pracownika itp. Co innego, gdyby
    > się uparł dla zasady. Trudno jednak powiedzieć, jak to wygląda w tej
    > sytuacji, bo znamy ją tylko z jednej strony, a i to bez szczegółów.
    > Ciekawe, że gdyby sytuacja była odwrotna i to pracodawca usiłował w
> [...]

    Dla mnie z przyczyn niewiadomych, ponieważ ja w ten sposób nie byłem
    zmuszony zmieniać pracy, nawet powiem więcej dogadał się ze mną
    pracodawca, że wypowiedzenie wręczy mi parę dni później, dzięki czemu
    będzie mnie mógł miesiąc dłużej zatrzymać. Natomiast tamte sytuacje były
    ewidentnie zawinione na szczeblu kierowniczym. Po prostu ludzie byli
    wykorzystywani troche za bardzo nie majac praktycznie nic w zamian...
    100-200 nadgodzin w miesiecznie w tym dziale bylo norma...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl