PracaGrupypl.praca.dyskusjecertyfikaty it - rhct... › Re: certyfikaty it - rhct...
  • Data: 2004-09-13 15:01:25
    Temat: Re: certyfikaty it - rhct...
    Od: noname <b...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

    > przeciez admin to ciec...tyle ze sprzata w systemie :)

    ja role admina widze zdziebko inaczej bo powinna to byc osoba dbajaca o
    aktualizacje, o bezpieczenstwo serwerow itp ok skoro mowisz ze ciec nie
    bede cie przekonywal ale jak dla mnie to aby zabezpieczyc dobrze system
    to trzeba tez miec wiedze.

    > ano mozesz :)
    > jakos nie widzialem aby w .pl ktokolwiek tego wymagal ;)

    no wlasnie dlatego pytam tutaj moze sie ktos odezwie kto ma taki
    certyfikat lub moze powiedziec wiecej jak sie tym tematem interesowal.

    > otoz to ...nasz rynek a zagranica...tam sie to docenia..u nas nie :)

    ale powoli sie to zmienia