PracaGrupypl.praca.dyskusjecertyfikaty it - rhct... › Re: certyfikaty it - rhct...
    From: Kamil Jarzynowski <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: certyfikaty it - rhct...
    Date: Mon, 13 Sep 2004 15:11:46 +0200

    noname wrote:

    > jako helpdesk juz mam doswiadczenie ale z perspektywy wtedy tej pracy
    > admini mieli super :P

    Bo nic nie robili? ;)

    > no to chociaz studia mam w miare dobre ekonomia z informatyka

    Kierunek sensowny, w polaczeniu z sensowna uczelnia - bardzo dobry :)

    > to znaczy ja mialem tutaj na mysli konkretnie rhct dlatego iz nie jest
    > to certyfikat do ktorego nauczysz sie 100 pytan i odpowiedzi z gotowcow
    > z sieci i go zdasz. To ma byc egzamin ze musisz rozwiazac jakies
    > problemy oraz postawic od poczatku zywy system z odpowiednimi uslugami.

    Slyszalem o tym, ale dawno i mgliscie (i nie kojarzylem konkretnie z
    RH). Ogolnie, ma to sens, aczkolwiek niekoniecznie kazdy pracodawca
    bedzie o tym wiedzial, wiec bedziesz musial sie chwalic na rozmowach
    kwalifikacyjnych :)

    > sadze iz az tak zle to nie jest i nie bedzie... a jak nie to emigracja?

    Jakos koszmarnie nie jest, poprostu admini chodza smetni i mowia mi
    czasem "eh, wy programisci macie latwiej znalezc prace".
    Z drugiej strony wiekszosc z nich (a z tych sensownych wszyscy) pracuje :)

    Albi.