PracaGrupypl.praca.dyskusjecertyfikaty it - rhct... › Re: certyfikaty it - rhct...
    From: noname <b...@z...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: certyfikaty it - rhct...
    Date: Mon, 13 Sep 2004 14:48:03 +0200

    > Administrator jakotaki to jest dol drabiny a nie gora.
    > To jest pare szczebelkow po helpdesku ;)

    jako helpdesk juz mam doswiadczenie ale z perspektywy wtedy tej pracy
    admini mieli super :P

    > Dalej masz juz stanowiska oparte czesciowo na zarzadzaniu a nie czysta
    > informatyke.

    no to chociaz studia mam w miare dobre ekonomia z informatyka

    > Certyfikaty sa fajne, aczkolwiek nie przecenialbym ich.

    to znaczy ja mialem tutaj na mysli konkretnie rhct dlatego iz nie jest
    to certyfikat do ktorego nauczysz sie 100 pytan i odpowiedzi z gotowcow
    z sieci i go zdasz. To ma byc egzamin ze musisz rozwiazac jakies
    problemy oraz postawic od poczatku zywy system z odpowiednimi uslugami.

    > Nie spotkalem sie z firma poszukujaca certyfikowanego specjalisty od
    > Redhata.

    hmm no dobra moze nie tyle chodzi mi o rh co o sposob przeprowadzenia
    egzaminu - opis wyzej

    > Ogolnie w Polsce jest slabo z praca dla administratorow wspolczesnie, co
    > nie znaczy jednak, ze wogole jej nie ma.

    sadze iz az tak zle to nie jest i nie bedzie... a jak nie to emigracja?