PracaGrupypl.praca.dyskusjecertyfikat MSCE › Re: certyfikat MSCE
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: certyfikat MSCE
    Date: Tue, 2 Sep 2003 12:38:51 +0200
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.110

    Użytkownik "LL" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bivpg7$8n6$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > Czy aby zdać ten egzamin potrzebny jest udokumentowany staż w
    > administrowaniu serwerami czy coś w tym rodzaju.

    Nie (bedziesz 'papierowym inzynierem')

    Czytałem troche na stronie
    > Microsoftu ale nie wiem jak to wygląda w praktyce. I w ogóle, czy
    egzamin(y)
    > są trudne, polecacie uczyć się na własną ręke czy przez kursy ?
    To zalezy co umiesz - sa troche popaprane wiec polecam przedzec sie przez
    jakies probne pytania, nie licz ze sie beda powtarzac, choc to sie zdarza,
    ale na pewno dadza ci dobre wyobrazenie o tym jak wyglada egzamin i naucza
    na co zwracac uwage.
    Poza tym nie jest tak zle, ja sie wlasnie wzialem za certyfikacje i robie
    srednio 2 egzaminy miesiecznie (kwestia kaski)

    pozdr
    /p
    (MCP i z dniem dzisiejszym 3/4 MCDBA;))))