PracaGrupypl.praca.dyskusjebrutto a netto › Re: brutto a netto
    From: ktos <k...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: brutto a netto
    Date: Wed, 14 Dec 2011 19:54:50 +0100

    > jest tu jakiś przedstawiciel Platformy Europejskiej? bo mam zagadnienie...
    >
    > jaki procent z wypłaty brutto jest odcinany?

    bardzo wysoki:
    - na ZUS czyli na twoja przyszla emeryture ale glownie na roznych
    gornikow, ktorzy skladki placili albo i nie a emerytury maja wysokie
    juz od 45 r. zycia, rolnikow, ktorzy emerytury maja niskie ale skladki
    placili smiechu warte, itp
    - na NFZ czyli twoje koszty leczenia ale tez np. rolnikow, ktorych
    troche jest a skladek nie placa
    - podatki na policje, wojsko, drogi itp ale glownie na rosnaca szybko
    armie urzednikow panstwowych, samorzadowych, rozne twory bardzo pożądane
    spoleczenie jak stadiony, rozglosnie regionalne polskiego radia, ktorych
    nikt nie slucha, opery narodowe, w ktorych wplywy z biletow pokrywaja 3
    % kosztow....