PracaGrupypl.praca.dyskusjebrak wynagrodzen - zerwanie umowy ? › Re: brak wynagrodzen - zerwanie umowy ?
  • Data: 2002-07-15 14:25:42
    Temat: Re: brak wynagrodzen - zerwanie umowy ?
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Kaizen" <x...@c...sz> wrote

    > A czy to nie bedzie postrzegane przez prawo jako wypowiedzenie z mojej
    > strony ? Zalezy mi na tym, aby od poczatku bylo jasne, kto zlamal umowe.
    >
    > Dzieki, JSR

    W sumie wazne pytanie. np jak z takim kwitem pojdze sie do urzedu pracy..i tam
    odpowiedza, ze rozwiazanie umowy przez pracownika powoduje "nienabycie " praw
    do zasilku.
    Jak poprawnie to powinno byc sformuowane, aby w urzedzie pracy nie mogli
    odrzucic prawa do zasilku? Bo te panie roznie potrafia takie rzeczy
    interpretowac

    Pozdrawiam
    krzysztof