PracaGrupypl.praca.dyskusje › błąd w świadectwie pracy

  • 1. Data: 2004-02-04 19:35:10
    Temat: błąd w świadectwie pracy
    Od: "stach" <stach_k(spam)@interia.pl>

    Występując do pracodawcy o sprostowanie świadectwa pracy
    czy warto mu wskazać gdzie popełnił ( nie ortografia)?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-04 19:46:22
    Temat: Re: błąd w świadectwie pracy
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Użytkownik "stach" <stach_k(spam)@interia.pl> napisał w wiadomości
    > Występując do pracodawcy o sprostowanie świadectwa pracy
    > czy warto mu wskazać gdzie popełnił ( nie ortografia)?
    > pozdrawiam

    Witam,
    Raczej tak, bo może nie wiedzieć o co Ci chodzi....
    Ja też miałam taką sytuację, a chodziło o nazwę miejscowości.
    Niby drobny błąd, właściwie brakowało jednej literki, ale w tego rodzaju
    dokumentów to bardzo istotne (u mnie zamiast Milicz, bylo Milcz;-))).
    Oczywiście ja nie milczałam;-)))))))

    Pozdrawiam,
    Joanna