PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobotna a umowa- zlecenie › Re: bezrobotna a umowa- zlecenie
  • Data: 2004-10-08 08:29:20
    Temat: Re: bezrobotna a umowa- zlecenie
    Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <s...@o...pl> wrote in message
    news:1243.000006de.4164495e@newsgate.onet.pl...

    > skoro Cię "nie wezwano", to niedługo przyślą Ci decyzję o wyrerestrowaniu
    > powodu nie zgłoszenia w wyznaczonym terminie. Swoja drogą dziwne, że przy
    > odbiorze decyzji o zarejestrowaniu, nie interesowało Cie nic oprócz jak
    sądze
    > ubezpieczenia zdrowotnego.

    gwoli wyjasnienia (bo chyba macie wszyscy jakieś dziwne przekonanie
    ze jak ktos jest bezrobotny to na pewno jest półgłówkiem)
    NIE OTRZYMAŁAM terminu zgłoszenia; pytałam o ten termin
    kilkakrotnie, każą mi czekać. To mnie dziwi, stąd pytanie.
    Po drugie: rzeczywiście interesuje mnie głownie ubezpieczenie;
    dlatego że pracy muszę szukać sama; nie mam zamiaru czekać
    w nieskończoność aż urząd mi pomoże. Przychodzę tam często przeglądać
    ogłoszenia. Jak dotąd nie było żadnego z mojej branży co niespecjalnie
    mnie zadziwia. Apeluję przy okazji do dokłądnego czytania postów;
    gdybym otrzymała jakikolwiek tremin nie pytałabym dlaczego
    go nie otrzymałam. Z pewnością nie zostanę wyrejestrowana
    z powodu nie stawienia się w wyznaczonym terminie: bo
    terminu NIE MA.

    Pozdrawiam
    O.