PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobotna a umowa- zlecenie › Re: bezrobotna a umowa- zlecenie
  • Data: 2004-10-08 15:33:21
    Temat: Re: bezrobotna a umowa- zlecenie
    Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:opsfjpgjbu5g9cba@62.233.223.195-ip-bimap.salsa.
    pl...
    > A wydali ci tak ksiazeczke "karta wizyt" ?
    > Toto okazuje sie w przychodniach, zamiast ksiazeczki zdrowia. Jest tam
    > wpisana ostatnia wizyta i termin nastepnej.
    > Masz wpisany termin odbytej i niewypelnione rubryki na nastepne?
    >
    > Czy wydali jakis inny dokument?

    Wydano mi decyzję o uznaniu za osobę bezrobotną,
    drugi świstek o odmowie przyznania zasiłku, trzeci świstek
    do lekarza. Na żadnym z nich nie ma terminów wizyt, jedyne
    występujące daty to data zarejestrowania i data moich urodzin.

    Powiedziano mi także że mam czekac na wezwanie.
    Czekam już ponad dwa miesiące.

    Pozdrawiam
    O.