PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie 14% › Re: bezrobocie 14%
  • Data: 2014-03-10 20:33:17
    Temat: Re: bezrobocie 14%
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Strony programuję tylko w html (jeśli pisanie w html można nazwać
    > programowaniem).
    > Takie strony mają same zalety: szybko się ściągają, bo są małego rozmiaru;
    > są niezawodne, bo każda pszeglądarka obsługuje html;
    > nie wymagają doinstalowywania javy itp;
    > są odporne na zabezpieczenia, bo żadne opcje nie zabraniają ściągania
    > html;
    > są tanie.
    I jeszcze coś, kiedyś dawno temu zahłysnąwszy się internetem, zaczełam
    serfować po internecia zagranicznym, zwykle amerykańskim. Moją uwagę zwrucił
    kontrast pomiędzy wycackanymi stronami polskimi i prymitywem zahodu. Szybko
    jednak zrozumiałam, że oni mają rację.
    Internet to źrudło informacji, często informacji o firmie, a nie film
    animowany, ani świerk wigilijny.

    Obecnie zaś jest ogromna moda na logowanie się do stron itp, no mażna tylko
    po co?

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
    i program dietetyczny Ananas1_3d