PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie 14% › Re: bezrobocie 14%
  • Data: 2014-03-10 20:23:53
    Temat: Re: bezrobocie 14%
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no nie wiem, znani mi rolnicy, po przejęciu władzy przez tuska i
    > gronkiewicz, zostali pozatrudniani na stanowiska kierownicze... i widzę,
    > że to tak już na stałe... dzięki funduszom europejskim, bo z wolnego rynku
    > nie europejskiego wyzwolonego to by długo nie pociągneli...
    >
    > a ileż radykalnych reform w ich półgłowach...
    >
    > Stokrotka, widzę, że trochę programujesz, może napisała byś mi engine na
    > moją najnowszą stronę dupostrzelcommowimynie.eu?

    Strony programuję tylko w html (jeśli pisanie w html można nazwać
    programowaniem).
    Takie strony mają same zalety: szybko się ściągają, bo są małego rozmiaru;
    są niezawodne, bo każda pszeglądarka obsługuje html;
    nie wymagają doinstalowywania javy itp;
    są odporne na zabezpieczenia, bo żadne opcje nie zabraniają ściągania html;
    są tanie.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
    i program dietetyczny Ananas1_3d