PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie??!! › Re: bezrobocie??!!
  • Data: 2003-10-30 21:41:23
    Temat: Re: bezrobocie??!!
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bnrorc$hov$1@news.onet.pl...

    > 90% ofert to osoby, ktore 'cos zrobily', ewentualnie 'czegos sie uczyly'.
    > Poziom wiedzy i umiejetnosci zenujacy... powoli zaczynam rozumiec co w
    > Polsce oznacza termin bezrobocie...

    A te 10 % to dobrzy fachowcy tylko za drodzy lub maja inne zbyt niewygodne
    dla firmy wymagania?
    Czy tez kiepscy i nie spelniajacy wymagan z przyczyn niekompetencji?
    Czy wsrod nich znalezli sie ludzie, ktorych firma by zatrudnila, ale nie
    mogla dac im warunkow jakich zadali?

    No i jeszcze pytanie dodatkowe, czy ogloszenie o naborze zawieralo dokladne
    wyliczenei wymogow i gdzie je zamiesciliscie?

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##