PracaGrupypl.praca.dyskusje › bank bph - pytanie o rozmowe kwalifikacyjna

  • 1. Data: 2004-12-16 20:17:13
    Temat: bank bph - pytanie o rozmowe kwalifikacyjna
    Od: "tomek" <rageous@hates_spam.interia.pl>

    Witam,
    Dostalem zaproszenie na rozmowe do banku bph(administrator aplikacji)...
    Moglby sie ktos podzielic informacjami, jak wyglada taka rozmowa u nich?

    Pozdr,
    Tomek

  • 2. Data: 2004-12-16 21:05:55
    Temat: Re: bank bph - pytanie o rozmowe kwalifikacyjna
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: tomek [Thu, 16 Dec 2004 21:17:13 +0100]:

    > Dostalem zaproszenie na rozmowe do banku bph(administrator
    > aplikacji)... Moglby sie ktos podzielic informacjami, jak
    > wyglada taka rozmowa u nich?

    Nie wiem jak rozmowa bo pracowalam z nimi tylko na zlecenie
    i ogolnie rozmowa byla po prostu na luzie (znaczy nijak nie
    kwalifikacyjna tylko zeby sie poznac), ale jak chcesz sie
    troche dowiedziec jak to potem w praktyce wyglada to daj
    znac na prv.

    Kira

  • 3. Data: 2004-12-16 22:09:10
    Od: "tomek" <rageous@hates_spam.interia.pl>

    Kira cos jest z Twoja poczta nie tak, dostaje zwrot z serwera :(

  • 4. Data: 2004-12-17 09:44:00
    Od: chasm <c...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Dec 2004 21:17:13 +0100, "tomek"
    <rageous@hates_spam.interia.pl> wrote:

    >Witam,
    >Dostalem zaproszenie na rozmowe do banku bph(administrator aplikacji)...
    >Moglby sie ktos podzielic informacjami, jak wyglada taka rozmowa u nich?

    Moze priv?

  • 5. Data: 2004-12-17 10:58:28
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: tomek [Thu, 16 Dec 2004 23:09:10 +0100]:

    > Kira cos jest z Twoja poczta nie tak, dostaje zwrot
    > z serwera :(

    A sorki, zapomnialam ze siga wywalilam. Wyrzuc "-"
    z "e-portal" i bedzie ok. Albo GG 1565217

    Kira