PracaGrupypl.praca.dyskusjebandycki ZUS od DG w 2005 r › Re: bandycki ZUS od DG w 2005 r
  • Data: 2004-03-09 19:44:11
    Temat: Re: bandycki ZUS od DG w 2005 r
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:c2kkab$c0b$1@news.onet.pl...

    > Raczej zeby podolac wydatkom socjalnym, ktorych w Polsce bez liku i krotym
    > cieciom lud sie sprzeciwia.
    > Widzisz jakas mozliwosc szybkiego zalatania deficytu bez ruszenia wydatkow
    > socjalnych? Bo ja nie
    też nie widzę..........

    1. należy znacznie ograniczyć prawa pracownicze, wprowadzić umowy tymczasowe
    zawierane, rozwiązywane i wypłacane w systemie tygodniowym......

    2. wprowadzić opcjonalność ubezpieczeń leżących w zakresie ZUS

    3. ułatwić egzekucję długów również dla zwykłych podmiotów gospodarczych
    (nie tylko dla wielkich typu zakłady energetyczne czy TPSA) wprowadzić
    możliwość przekazywania bezspornych wierzytelności...... podpisana faktura
    do US w celu natychmiastowej egzekucji.....

    4. Wprowadzić w ustawie o zamówieniach publicznych obligatoryjne terminy płatności
    (7 dni) oraz obligatoryjnie system miesięcznych rozliczeń robót

    5. Wprowadzić pełną odpowiedzialność również finansowa urzędników za
    błędne decyzje, ograniczyć płace w administracji, zamrozić wszelki premie i 13stki
    oraz zamrozić poziom obecny poziom płac na kilka lat.

    to tyle tak na szybko mi się nasuwa z punktu widzenia pracodawcy