PracaGrupypl.praca.dyskusjebandycki ZUS od DG w 2005 r › Re: bandycki ZUS od DG w 2005 r OT...... złodzieje VATu
  • Data: 2004-03-10 09:35:26
    Temat: Re: bandycki ZUS od DG w 2005 r OT...... złodzieje VATu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:c2llbg$lsr$1@absolut.sgh.waw.pl...

    > Weź mnie nie rozśmieszaj z tym planem Hausnera :)

    właśnie w ramach planu Hasunera obcięto możliwość
    odliczania Vatu z paliwa w samochodzie służbowym......

    Panowie Vat to dobrze pomyślany sposób opodatkowania działalności gospodarczej
    ale on nie może być stosowany jako doraźna metoda grabieży środków
    przedsiębiorcom.......

    Może któryś rząd wróci w końcu do idei VATu czyli prostego podatku
    od wartości dodanej bez zwolnień, ograniczeń i innych cudów......

    po prostu raz w miesiącu podsumowuje vat naliczony odejmuję zapłacony i resztę
    albo wpłacam albo przenoszę albo otrzymuję zwrot z US.........
    czysto mechaniczna czynność bez zastanawiania się kiedy mi wolno a kiedy nie
    czy w tym czy w przyszłym itp.............