PracaGrupypl.praca.dyskusjebandycki ZUS od DG w 2005 r › Re: bandycki ZUS od DG w 2005 r
  • Data: 2004-03-09 20:09:17
    Temat: Re: bandycki ZUS od DG w 2005 r
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:
    > 1. należy znacznie ograniczyć prawa pracownicze, wprowadzić umowy
    > tymczasowe
    > zawierane, rozwiązywane i wypłacane w systemie tygodniowym......

    Nie pozwola zwiazki zawodowe i jeszcze pracujacy, ktorzy boja sie, ze zaraz
    potem zwolni ich pracodawca. W dupie maja bezrobotnych

    > 2. wprowadzić opcjonalność ubezpieczeń leżących w zakresie ZUS

    A kto zaplaci na emerytury obecnych emerytow? ;)

    > 3. ułatwić egzekucję długów również dla zwykłych podmiotów
    > gospodarczych (nie tylko dla wielkich typu zakłady energetyczne czy
    > TPSA) wprowadzić
    > możliwość przekazywania bezspornych wierzytelności...... podpisana
    > faktura
    > do US w celu natychmiastowej egzekucji.....

    US? No co ty ;) Oni tylko sami potrafia dla siebie ssac. Inni niech sie
    martiwa sami...

    > 4. Wprowadzić w ustawie o zamówieniach publicznych obligatoryjne
    > terminy płatności (7 dni) oraz obligatoryjnie system miesięcznych
    > rozliczeń robót

    O? A o co chodzi ci z tym erminem platnosci?

    > 5. Wprowadzić pełną odpowiedzialność również finansowa urzędników za
    > błędne decyzje, ograniczyć płace w administracji, zamrozić wszelki
    > premie i 13stki
    > oraz zamrozić poziom obecny poziom płac na kilka lat.

    Ok

    > to tyle tak na szybko mi się nasuwa z punktu widzenia pracodawcy

    Nooo. Tutaj by sie wiecej uzbieralo.
    Ja chociazbym dal taki warunek, ze wszelkie zasilki od panstwa wiazalyby sie
    z nieodplatna praca na rzecz gminy.
    chce kase - niech zapracuje.