PracaGrupypl.praca.dyskusjeabsolwet informatyki UW bez małym doświadczeniem › Re: absolwet informatyki UW bez małym doświadczeniem
  • Data: 2004-03-10 17:47:30
    Temat: Re: absolwet informatyki UW bez małym doświadczeniem
    Od: "bert" <nie@podaję.na.newsach.bo.spamerzy> szukaj wiadomości tego autora

    > Przedwczoraj usłyszałem takie zdanie, od kolegi który starał
    > się gdziś o pracę - powiedziano mu, m.in. że po UW przychodzą
    > nauczyciele informatyki - doskonali teoretycy...

    Cały mój rocznik, który skończył w/w wydział 5 lat temu, dobrze
    radzi sobie w biznesie - zarówno w firmach softwarowych, jak i
    w działach IT firm przemysłowych, więc opinię uważam za
    kontrowersyjną.

    A koledze po UW radzę popytać swoich znajomych z roku,
    gdzie pracują. To najlepsza i najbardziej skuteczna metoda.
    Albo od razu pójść do dużej firmy; tam jest jednak bardziej
    'rozwojowo', niż w małych (aczkolwiek za to zazwyczaj
    robi się nudniejsze rzeczy).