PracaGrupypl.praca.dyskusje › a co sie stanie w 2031 roku?

  • 1. Data: 2006-01-24 14:10:52
    Temat: a co sie stanie w 2031 roku?
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    kiedy osiagna wiek emerytalny ludzie ktorzy nie przepracowali (legalnie) ani
    jednego dnia? Wg dzisiejszego prawa nawet straca ubezpieczenie (gdyz nie
    beda mogli sie zarejestrowac w UP).
    Tylko prosze o nie odpowiadanie w stylu "sobie sami winni) bo to nie
    rozwiazuje problemu.

  • 2. Data: 2006-01-24 14:19:22
    Temat: Re: a co sie stanie w 2031 roku?
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:dr5cjt$nl0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > kiedy osiagna wiek emerytalny ludzie ktorzy nie przepracowali
    (legalnie)
    > ani jednego dnia?

    Zamiecie się ich pod dywan.
    Poza tym jest jakaś nadzieja, że część nie osiągnie.

    entrop3r

  • 3. Data: 2006-01-24 14:28:26
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    the_foe napisał(a):
    > kiedy osiagna wiek emerytalny ludzie ktorzy nie przepracowali (legalnie) ani
    > jednego dnia? Wg dzisiejszego prawa nawet straca ubezpieczenie (gdyz nie
    > beda mogli sie zarejestrowac w UP).

    ...dostaną socjalne?

    --
    czarny
    ============= www.czarnobiale.pl =============

  • 4. Data: 2006-01-24 14:51:43
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

    > ...dostaną socjalne?

    w dzisiejszej oszalamiajacej kwocie to nei wysraczy na zzynsz i oplaty za
    kawalerke.

  • 5. Data: 2006-01-24 15:03:20
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu the_foe porozsypywal nastepujace haczki:
    > w dzisiejszej oszalamiajacej kwocie to nei wysraczy na zzynsz i oplaty za
    > kawalerke.
    A z czego zyja dzisiaj?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2006-01-24 15:30:51
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dr5gbi$2bc$1@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu the_foe porozsypywal nastepujace haczki:
    > A z czego zyja dzisiaj?

    parcuje na czarno, ale zdrowie kiedys sie konczy....

  • 7. Data: 2006-01-24 15:31:54
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dr5h6f$ctp$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w
    > wiadomości news:dr5f0g$4j8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > oplaty za
    >
    > Jeśli masz na myśli rynkowy wynajem kawalerki, to niejedna pensja na
    > to nie wystarcza. A jeśli bezrobotnemu uda(ło) się w jakiś sposób
    > załapać na inne formy zamieszkiwania, to po prostu wcale nie będzie
    > płacić, co w najgorszym przypadku może się skończyć lokalem
    > socjalnym. Darmowym. O ile ktoś takowy zbuduje.

    sa gminy ktore nie maja takowych mieszkan albo maja jej symboliczna ilosc.
    Po prostu wyzbyla sie ich zeby nie musiec realizowac klopotliwego obowiazku.

  • 8. Data: 2006-01-24 15:35:56
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

  • 9. Data: 2006-01-24 15:40:43
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu the_foe porozsypywal nastepujace haczki:
    > parcuje na czarno, ale zdrowie kiedys sie konczy....
    Wiec mzoe probowac odkladac na czarna godzine.
    A mam takie pytanie - masz pomysl co z takimi ludzmi zrobic?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 10. Data: 2006-01-24 15:53:09
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dr5cjt$nl0$1@nemesis.news.tpi.pl the_foe
    <t...@W...pl> pisze:

    > kiedy osiagna wiek emerytalny ludzie ktorzy nie przepracowali (legalnie)
    > ani jednego dnia?
    Nic. Nie stanie się nic. W każdym razie nic ważnego.

    Jotte