PracaGrupypl.praca.dyskusje › a co sie stanie w 2031 roku?

  • 11. Data: 2006-01-24 15:54:10
    Temat: Re: a co sie stanie w 2031 roku?
    Od: Asmodeusz <c...@a...prv.naspam.pl>

    Użytkownik the_foe napisał:
    > Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    > wiadomości news:dr5gbi$2bc$1@inews.gazeta.pl...

    > parcuje na czarno, ale zdrowie kiedys sie konczy....

    Umra? Bo skoro pracujac na czarno sami nie zadbaja o jakies niezalezne
    od panstwa zabezpieczenie to chyba nie maja wyjscia.

  • 12. Data: 2006-01-24 16:15:07
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "the_foe" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    > kiedy osiagna wiek emerytalny ludzie ktorzy nie przepracowali (legalnie)
    ani
    > jednego dnia? Wg dzisiejszego prawa nawet straca ubezpieczenie (gdyz nie
    > beda mogli sie zarejestrowac w UP).
    > Tylko prosze o nie odpowiadanie w stylu "sobie sami winni) bo to nie
    > rozwiazuje problemu.

    A poczytaj sobie o subsydiarnosci.

    sz.

  • 13. Data: 2006-01-24 17:08:38
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: the_foe [Tue, 24 Jan 2006 15:10:52 +0100]:

    > kiedy osiagna wiek emerytalny ludzie ktorzy nie przepracowali
    > (legalnie) ani jednego dnia?

    Ja tam sobie będę się już od 12 lat opierdalać na wypracowanej
    emeryturze z funduszy prywatnych, ZUS mając nadal głęboko w tej
    wiadomej części ciała ;)

    Kira

  • 14. Data: 2006-01-24 17:17:36
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    > jednego dnia? Wg dzisiejszego prawa nawet straca ubezpieczenie (gdyz nie
    > beda mogli sie zarejestrowac w UP).

    Może zaczną pobierać emerytury z prywatnych funduszy, w których
    teraz odkładają uratowane przed Państwem pieniądze?

    T.

  • 15. Data: 2006-01-24 18:17:03
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: the_foe [Tue, 24 Jan 2006 15:51:43 +0100]:

    > w dzisiejszej oszalamiajacej kwocie to nei wysraczy na zzynsz
    > i oplaty za kawalerke.

    Chciałam zauważyć, że obecne najniższe emerytury (a takie
    dostaliby ci "ani dnia legalnie" gdyby pracowali za najniższą
    krajową, co jest teraz najbardziej prawdopodobne) - też nie
    za bardzo pozwalają na normalne życie.

    Więc po jaką cholerę napychać ZUS, skoro potem i tak się
    z ręką w nocniku zostanie?...

    Kira

  • 16. Data: 2006-01-24 18:20:44
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Re to: the_foe [Tue, 24 Jan 2006 15:10:52 +0100]:

    > Ja tam sobie będę się już od 12 lat opierdalać na wypracowanej
    > emeryturze z funduszy prywatnych, ZUS mając nadal głęboko w tej
    > wiadomej części ciała ;)

    to sie modl zeby nie podniosl sie "sredni oczekiwany czas zycia
    ubezpieczonego". Powiedzmy o 10 lat i bedzie ZONK.

  • 17. Data: 2006-01-24 18:36:48
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    > to sie modl zeby nie podniosl sie "sredni oczekiwany czas zycia
    > ubezpieczonego". Powiedzmy o 10 lat i bedzie ZONK.

    Dlatego na wszelki wypadek trzeba wcześniej postarać się o dużą
    liczbę dzieci i dobrze je wychować ;-)

    T.

  • 18. Data: 2006-01-24 18:59:49
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: the_foe [Tue, 24 Jan 2006 19:20:44 +0100]:

    > to sie modl zeby nie podniosl sie "sredni oczekiwany czas
    > zycia ubezpieczonego". Powiedzmy o 10 lat i bedzie ZONK.

    A na czym miałby polegać ten ZONK...? Znaczy się, co mnie
    interesuje "średni oczekiwany czas życia ubezpieczonego"?

    Kira

  • 19. Data: 2006-01-24 19:24:08
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > beda mogli sie zarejestrowac w UP).
    > Tylko prosze o nie odpowiadanie w stylu "sobie sami winni) bo to nie

    Nic, bo może w 2030 będzie konieć świata ....

  • 20. Data: 2006-01-24 19:25:12
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dr5imj$dv6$1@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu the_foe porozsypywal nastepujace haczki:
    > Wiec mzoe probowac odkladac na czarna godzine.
    Czasami te 700 zł na teraz nie starcza, a z czego odkładać ?