PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwrot kosztow dojazduu na rozmowe kwalifikacyjna › Re: Zwrot kosztow dojazduu na rozmowe kwalifikacyjna
    From: "agulha" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwrot kosztow dojazduu na rozmowe kwalifikacyjna
    Date: Tue, 22 Aug 2006 22:47:25 +0000 (UTC)

    Polacy powinni sie otrzasnac ze snu, ze kazdy bedzie placil
    > za ich
    > poszukiwanie pracy. I byli gotowi sami zaryzykowac.

    Człowieku, sam się otrząśnij. W Polsce rzeczywiście raczej zwrotów nie ma.
    Natomiast w firmach zagranicznych są. Byłam na rozmowie w Niemczech i zwrócono
    mi pieniądze potem co do grosza. Bo jakże to - nie przyjęli mnie w końcu do
    pracy i mam być ponad tysiąc złotych w plecy? [pociąg]? Teraz być może pojadę
    do UK na rozmowę do firmy i brytyjska headhunterka uważa za naturalne, że
    oczywiście to oni kupią mi bilet. Albo (tak bym wolała) ktoś z UK ruszy zadek
    i przyjedzie tu do ich polskiego biura. Miałabym wydawać 2 czy 3 tysiące
    złotych na wyjazd na rozmowę [lot, bo przecież nie będę się tłuc autokarem]?
    Inna rzecz, że nie zapraszają pochopnie. Najpierw jest zawsze etap rozmowy
    przez telefon (długa dyskusja).