PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie za porozumieniem stron a zwolnienie lekarskie - długie › Re: Zwolnienie za porozumieniem stron a zwolnienie lekarskie - długie
    From: "michu" <6...@n...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwolnienie za porozumieniem stron a zwolnienie lekarskie - długie
    Date: Wed, 9 Apr 2003 14:36:54 +0200

    Użytkownik "emeryt" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b7109v$jgm$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mi chodziło o odpowiedź na 2 pytania:
    > 1- czy po 30 kwietnia kiedy to kończy sie porozumienie stron będę miał
    > płacone za L-4?
    > 2-czy było lepsze wyjście w mojej sytuacji niż porozumienie stron?

    1: tak, ale placic ci bedzie ZUS (jesli masz lewe, to uwazaj bo sprawdzaja)
    2: tak, jak to oni by cie zwolnili np: w wyniku redukcji etatow czy cos
    podobnego, ale teraz firmy sie do tego nie spiesza ze wzgledu na koniecznosc
    wyplacenia odszkodowania (tu chyba za 1 miesiac). Wtedy zawsze na rozmowach
    moglbys mowic dlaczego tam nie pracujesz, a pracodawcy takie wypowiedzenie w
    pelni rozumieja w dzisiejszych czsach. Teraz bedziesz musial wymyslec jakis
    powod dla ktorego sam sie zwolniles, bo na pewno bedziesz o niego pytany.
    Ale w sumie takie swiadectwo tez wyglada dobrze, lepsze byloby oczywiscie
    wypowiedzenie z ich winy ale takie tez nie jest zle.