PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie z pełnienia obowiązków › Re: Zwolnienie z pełnienia obowiązków
  • Data: 2002-10-31 18:59:55
    Temat: Re: Zwolnienie z pełnienia obowiązków
    Od: "mer" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli co? najpierw zgnoili a teraz jest im przykro i mi idą na rękę?
    > W tym piśmie nic więcej nie było, tylko to co napisalam wcześniej.

    Czym cie zgnoili????
    Tym, że cie juz nie potrzebuje i ci wypowiedzieli umowe o prace?
    A dlaczego ty gnoisz panią w rybnym sklepie i nie kupujesz codziennie karpia! Nie
    wstydź ci!

    I wcale nie ida ci na reke tylko chyba słusznie obawiaja sie, że po otrzymaniu
    wypowiedzenia
    bedziesz olewala wszystko i wiecej mozesz szkody narobić niż pożytku.

    mer