PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zus w sejmie

  • 1. Data: 2004-09-22 08:22:35
    Temat: Zus w sejmie
    Od: "NosferX" <n...@i...pl>

    Przed chwila bylo wystapienie Leppera....
    Jestem w szoku...Lepper swieteni i madrze mowil....cala prawde bez ogrodek...
    Ciekawe jak to bedzie dalej...

    Konrad-=NosferX=-
    GG:1165280
    n...@i...pl | n...@t...net.pl

  • 2. Data: 2004-09-22 15:07:03
    Temat: Re: Zus w sejmie
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 22 Sep 2004 10:22:35 +0200, "NosferX" <n...@i...pl>
    wrote:

    >Przed chwila bylo wystapienie Leppera....
    >Jestem w szoku...Lepper swieteni i madrze mowil....cala prawde bez ogrodek...
    >Ciekawe jak to bedzie dalej...
    Lepper zawsze mowi swietnie i madrze. Dzieki temu ma takie poparcie.
    Nic to, ze to co mowi jest czesto nie do zrealizowania :( Niestety.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 3. Data: 2004-09-22 15:26:18
    Od: "orzeszko" <t...@p...onet.pl>

    > Lepper zawsze mowi swietnie i madrze. Dzieki temu ma takie poparcie.
    > Nic to, ze to co mowi jest czesto nie do zrealizowania :( Niestety.

    Historia go zweryfikuje. Mi Wałęsa tez obiecał 100 mln a Kwaśniewski
    mieszkanie...

    --
    orzeszko

  • 4. Data: 2004-09-22 15:27:52
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    WAM <n...@n...nopl.pl> napisał(a):

    > Lepper zawsze mowi swietnie i madrze. Dzieki temu ma takie poparcie.
    > Nic to, ze to co mowi jest czesto nie do zrealizowania :( Niestety.

    Mając w pamięci pomysły i "dokonania" Balcerowicza uważam,
    że (prawie) wszystko jest do zrealizowania - nawet pomysły faceta,
    o którym Rokita wyraził się, że "kłamie jak Goebels".
    Trzeba tylko zdobyć odpowiednią wiekszość w parlamencie.

    Marek

  • 5. Data: 2004-09-22 17:26:55
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-22, Marek <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Trzeba tylko zdobyć odpowiednią wiekszość w parlamencie.

    I nie będzie sie trzeba przejmować obietnicami już więcej...
    Viva la d***kracja!

    Kender

    --
    Myślenie nie boli, ale tylko nielicznych.
    [Ja]

  • 6. Data: 2004-09-22 18:54:15
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Sep 2004 15:27:52 +0000 (UTC), " Marek"
    <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wklepał(-a):

> [...]
    >o którym Rokita wyraził się, że "kłamie jak Goebels".
    >Trzeba tylko zdobyć odpowiednią wiekszość w parlamencie.

    Wtedy ten kraj zbankrutuje. A długi kupi jakaś duża światowa firma...

  • 7. Data: 2004-09-22 19:11:29
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-22, Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Wtedy ten kraj zbankrutuje. A długi kupi jakaś duża światowa firma...

    Obyś miał rację...

    Kender

    --
    Mówią, że ciężka praca jeszcze nikomu nie zaszkodziła.....
    Ale po co ryzykować?

  • 8. Data: 2004-09-22 20:23:06
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Sep 2004 21:11:29 +0200, Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>
    wklepał(-a):

    >Obyś miał rację...

    A jak wyrzuci wszystkich na zbity pysk?

  • 9. Data: 2004-09-22 20:44:56
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-22, Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:

    > A jak wyrzuci wszystkich na zbity pysk?

    Tysz ok. Zreszta, firmy zazwyczaj jak kupują, to zeby zarobic. a
    wyrzucając nie zarobi raczej. Co najwyzej - przestanie wyplacać
    zasiłki:)

    Kender, bezrobotny

    --
    Zupa była OK, ale w mordę i tak dostała.
    [anonymous]

  • 10. Data: 2004-09-22 23:07:09
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-09-22, Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl> wrote: