PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy dodatek szkoleniowy mozna otrzymac na konto ?

  • 1. Data: 2004-09-22 06:07:45
    Temat: Czy dodatek szkoleniowy mozna otrzymac na konto ?
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Jestem osoba bezrobotna. Od jakiegos czasu uczeszczam na zorganizowany przez
    Urzad Pracy kurs. Z tego tytulu przyznano mi dodatek szkoleniowy. Niestety
    musze po niego stawic sie w banku odleglym o 40 km od mojego domu. Stad moje
    pytanie - czy mozna taki dodatek otrzymac na konto ? Pani w UP powiedziala
    ze jest to za mala kwota (200,00 zl), natomiast ja wiem iz np. zasilek
    pielegnacyjny (144,00 zl) urzedy gminy wyplacaja bez problemu na konto. Czym
    mam sie o co klocic w UP ?

    Patryk