PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zus w sejmie

  • 11. Data: 2004-09-23 08:49:57
    Temat: Re: Zus w sejmie
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-22, Artur R. Czechowski <a...@h...pl> wrote:
    > A jak to będzie MS? :>
    Przynajmniej będziemy marketing mieli dobry...

    --
    Kender
    Myślenie nie boli, ale tylko nielicznych.

  • 12. Data: 2004-09-23 08:57:32
    Od: Michał Łodziński <m...@n...o2.pl>

    orzeszko wrote:

    > Historia go zweryfikuje. Mi Wałęsa tez obiecał 100 mln a Kwaśniewski
    > mieszkanie...

    pomysl walesy nie byl zly i realizowany tylko ze dostaja nie wszyscy, a
    wybrani i nie 100, a wielkokrotnie wiecej - na tym polega prywatyzacja po
    polsku

    z mieszkaniami widocznie niektorzy dostali skoro olek ma nadal takie
    popracie :P