PracaGrupypl.praca.dyskusjeZrobiony "w konia" - co robic ? › Re: Zrobiony "w konia" - co robic ?
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zrobiony "w konia" - co robic ?
    Date: 1 Jul 2002 11:35:29 +0200

    > 1. jaka mam szanse na wygranie sprawy ?
    > 2. jaka powienienem przyjac strategie przemowien ?
    >
    > pozdrawiam
    > Tomek
    >
    > --
    A czy nie jest tak, ze gdy wygrasz sprawe koszty postepowania, lacznie z
    kosztami twojego obroncy pokrywa zaklad pracy ktory zostal pozwany? Jesli tak
    by bylo, to strategia przemowien powinien sie martwic twoj adwokat....a wydaje
    mi sie, ze sprawa, zwlaszcza jesli dotyczy wiekszej ilosci osob (najlepiej
    chyba wspolnie wystapic) jest wygrana..no i adwokat wspolny. No bo jak kilka
    czy kilkanascie osob ma w kadrach niepodpisane umowy? plus pokrywajace sie
    zeznania przeciwko pracodawcy. Wyjasnij te kwestie w sadzie pracy, jaka pomoc
    prawna ci przysluguje i jak wyglada z jej kosztami w przypadku przegrania i
    wygrania sprawy.

    Pozdrawiam
    Krzysztof