PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają. › Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
  • Data: 2005-09-09 06:22:04
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira <c...@-...pl> napisał(a):

    > Zdaje sie, ze z tej samej planety co ja :)
    planeta melmac ? ;)

    > Zapraszam do mnie, mam pare solidnych :)
    dobra potraktuje to jako oficjalne zaproszenie, pokazesz mi te sciany;)
    juz jakis czas temu mialem zamiar cie odwiedzic
    na twoje urodziny nie wyrobilem, choc do konca nie wiem kiedy je masz
    na winobranie tez nie wyrobie
    ale jak juz obiore tamtem kierunek to powiadomie cie z wyprzedzeniem :)