PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmywak-hardcore › Re: Zmywak-hardcore
    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zmywak-hardcore
    Date: Wed, 12 Sep 2007 17:38:29 +0000 (UTC)

    On Tue, 11 Sep 2007 14:40:15 +0200, Zuk Gnojowy wrote:

    > Rzeczywiście myślałem o etacie, ale jeśli tyle zostaje dla Ciebie na
    > czysto, to też oczywiście chylę czoła

    niestety wyłacznie posiadanie wlasnej firmy pozwala wliczać w koszty
    (czyli nie płacić od tego podatków) takie rzeczy jak dywan czy meble do
    pokoju (bo to jest częściowo pomieszczenie biurowe) czy plazma na
    pół ściany (do oglądania wiadomości biznesowych w TVN24), nie mówiąc o
    rodzinnych wyjazdach nad morze samochodem, którego koszty eksploatacyjne
    (oleje, części zamienne, amortyzacja) są również nie opodatkowane (od
    części odlicza się również podatek VAT).

    Owszem to wszystko nie jest do końca takie proste, bo wliczanie w koszty
    trzeba czasem uzasadnić przy kontroli skarbówki ale sie da, a potem
    wychodzi że zgodnie z ilością odprowadzonego podatku dochodowego taki
    przedsiębiorca zarabia tyle co na etacie, a ma dom, 3 samochody i basen

    żeby było jasne: to co pisze to nie są jakieś rewelacje, ale przykłady z
    życia wzięte i opowiadane przez byłego urzednika skarbówki, który prowadzi
    firme z doradztwa podatkowego (widocznie doszedł do wniosku że na
    doradztwie podatkowym wyjdzie lepiej niż na etacie w skarbówce)

    --
    futszaK
    0601061867