PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana pracy i maly problem › Re: Zmiana pracy i maly problem
    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zmiana pracy i maly problem
    Date: 7 Jul 2006 01:48:44 -0700

    Hmmm, czyli może wprowadzono mnie w błąd. więc może ktoś mi
    wyjaśni jak to jest. Co miesiąc podpisuję umowę o pracę
    tymczasową, na czas okreslony, cytuję "okres wykonywania pracy na
    rzecz Pracodawcy Uzytkownika obejmuje: od 01.06.2006 do 30.06.2006".
    Taką umowę miałem w czerwcu, taką też miałbym w lipcu, jeżeli
    bym ją podpisał. Wg. mnie 9ale zaznaczam, KP nie znam:p ) mógłbym
    teraz nie podpisac umowy na lipiec i poprostu odejść, z tym, że
    straciłbym kasę za ten tydzień. Wolałbym ją jednak dostać i
    rozstać się z pracodawcą w dobrych warunkach, bo w razie jakiegos
    niewypału w nowej pracy (odpukać) może bym tu wrócił:) Wiec jak to
    jest z tą umową - mogę ja podpisać na lipiec (zeby dostać kasę za
    przepracowane 5 dni) i po 2 godzinach ja wypowiedzieć? Czy własnie
    wtedy moga mi napisać np. "porzucenie pracy". Wiem, że trochę to
    zamotane, ale może ktoś miał podobną sytuacje i wie jak to wygląda
    w praktyce.