PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana pracy- Jak sie zabezpieczacie? › Re: Zmiana pracy- Jak sie zabezpieczacie?
    From: "Kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zmiana pracy- Jak sie zabezpieczacie?
    Date: Thu, 31 Jul 2008 17:07:13 +0200

    Użytkownik "Jackare" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:g6s15n$1rv$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Chcesz zjeść ciastko i mieć ciastko :)
    > Idź w obecnej firmie po podwyżkę, awans czy co Ci tam bardziej potrzebne.
    > Przygotuj solidną argumentację opartą na twardych danych i ani słowa o
    > zwalnianiu się. Przedstaw odpowiednio wysokie wymagania abyś miał z czego
    > "spuszczać"

    Probowalem juz kilkukrotnie w tym kierunku walczyc ale moja szefowa jest tak
    uparta ze zawsze znajdzie jakis pretekst
    nie teraz, za chwile, jutro, pozniej, poczekamy na audyt itd

    > Jeżeli dostaniesz to po co poszedłeś- sprawa załatwiona.
    > Jeżeli nie - składasz wypowiedzenie i zmieniasz robotę.
    > Jeżeli przedstawią propozycję podwyżki po złożeniu wypowiedzenia, to
    > raczej do dupy taka firma. Będą Cię chcieli zatrzymać bo nie mają kim
    > pracować a całe zajście mogą potraktować jako próbę szantażu lub co gorsza
    > osobistej urazy (zwłaszcza gdy jest to mniejsza firma w której szef to
    > jednocześnie właściciel)

    Trafiles w sedno za kazdym razem sprawa wyglada tak samo propozycja podwyzki
    jest ale dopiero po rzuceniu wypowiedzenia

> [...]
    > pracownicy lubili pracować w firmie X a nie pracowali w niej tylko dla
    > tego, że mają tam 5% wiecej niż w Y. Dbanie o rozwój materialny i
    > merytoryczny pracownika, utożsamianie go z firmą (odpowiednie do
    > zajmowanej w hierarchii firmy pozycji), motywowanie, czytelne perspektywy
    > to naprawdę niebanalne zadanie dla osób zarządzających.
    > Proponowanie podwyżki po złożeniu wypowiedzenia to ruch w stylu " a masz
    > tu swój ochłap, nie mąć i na razie się odpierdol- jak się tylko da to cie
    > zmienimy na kogoś tańszego bo za chwilę i tak będziesz znów szumiał"

    Generalnie firma jest duza ale podzielona na duzo mniejszych odzialow i
    kazdy odzial ma swojego Dyrektora ktory odpowiada za jego bilans i ustala
    pensje
    Kazdy z pracownikow robi swoje i nie ma zastepcy np u mnie w odziele jest w
    sumie 5 osob + szefowa