PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana pracy › Re: Zmiana pracy
    From: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zmiana pracy
    Date: Thu, 22 Feb 2007 11:03:14 +0100

    Kira napisał(a):
    > Na koniec drobna uwaga do twojego zachowania tutaj na grupie:
    > jak prosisz ludzi o pomoc, to ich potem nie opierdzielaj jak
    > ci pomóc próbują.

    Bardzo interesująca uwaga. A najbardziej interesujący jest fragment "ich
    potem nie opierdzielaj"... Jakich "ich"? Mogłabyś wyjaśnić? Jeśli już
    coś Ci się mogło nie podobać, to komentarz do "rady" Pana/Pani
    "Czyściowo". Myślę, że moja odpowiedź była w tonie adekwatnym do "próby
    pomocy".
    Innym - między innymi Marcinowi P., czy Tobie w tym momencie i innym,
    którzy rzeczywiście chcieli pomóc podziękowałem / dziękuję za dobre rady.

    Bywa tak, że na większości grup, na których bywam, czy to biernie, czy
    czynnie jest tak zwane koło wzajemnej adoracji. Być może jest tak tutaj.
    Więc jeśli komuś ze stałych bywalców nastąpiłem na odcisk, to
    przepraszam, chociaż próbując obiektywnie spojrzeć nie za bardzo mam
    świadomość, w którym momencie to się wydarzyło.

    Pozdrawiam.

    Ps Dolewając troszkę oliwy do ognia powiem tyle, że mnie np. razi gdy
    ktoś kto mi odpisuje stosuje w stosunku do mojej osoby zaimki pisane
    małą literą. Moim zdaniem, z urzędu, powinno się je pisać z wielkiej
    litery i generalnie nie łączyłbym tego z odczuwaniem szacunku do
    kogokolwiek. Ale to jest moje zdanie i nie "czepiam" się gdy ktoś na
    grupie ma odmienne, tylko staram się pomóc jeśli potrafię.