PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana pracy › Re: Zmiana pracy
    From: "Marcin P." <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zmiana pracy
    Date: Wed, 21 Feb 2007 08:06:13 +0100

    > Właśnie chodzi raczej o warunki pracy, pewne zrozumienie, standardy
    > współpracy...

    Masz wielu znajomych w ten "nowej" firmie? Czy owe warunki pracy na pewno są takie
    super?
    Sprawdź to 3 razy, bo być może trafisz z deszczu pod rynnę.
    Częste zmiany pracy nie są dobrym pomysłem, chyba, że to tylko odskok "dalej".

    > Z początkiem nowego roku zdołałem wywalczyć 25% podwyżkę w mojej obecnej
    > firmie, co mnie na dzień dziesiejszy satysfakcjonuje. Jasne, że w nowej
    > chciałbym zarabiać jeszcze więcej, ale biorąc za i przeciw, nie
    > chciałbym zaskoczyć przyszłego pracodawcę wymaganiami, bo poza tą
    > symboliczną podwyżką jestem zadowolony z zaproponowanych mi warunków.
    Jeśli te warunki są naprawdę takie korzystne i pozwolą ci osiagnąć satysfakcję i inne
    cele,
    to nie pytałbyś się tu.
    Pamiętaj, że nowy pracodawca CHCE cię i ty tu rządzisz.
    Jeśli przez przypadek wstępnie zgodziłeś się na zaproponowane warunki, to przy
    następnej
    rozmowie powiedz, że Twój pracodawca zmotywował cię silniej i jest gotów utrzymać
    cię
    u siebie za kwotę XXXX, by ten przez kolejne x lat nie myślał o zmianie pracy, ale ty

    musisz podjąć decyzję o swojej przyszłości, i jesteś w stanie rozważyć
    kontrpropozycje.

    BTW: jak mój były pracodawca dowiedział się ode mnie, że odchodzę, po tygodniu zaczął
    pertraktacje i z miejsca chciał dać mi +35%. O tydzień za późno :).

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin