PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmarnowałem kilka lat... Co robić? › Re: Zmarnowałem kilka lat... Co robić?
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zmarnowałem kilka lat... Co robić?
    Date: Fri, 15 Aug 2003 11:09:13 +0200

    Użytkownik "phet" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bhi6k9$bpv$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    >W tym momencie
    > pracuję "na czarno" jako informatyk, agent handlowy, sprezdawca i Bóg
    jeden
    > wie kto jeszcze (takie troche rozległe obowiązki) starając się wierzyć w
    > stwierdzenie pracodawcy, że podpiszemy umowę o pracę jak tylko się obronię
    > (z resztą nawet jeśli nie podpiszemy to to czego się nauczę jest moje :).

    I tak trzymac.Zauwaz, ze masz prace dlatego, ze potrafisz robic to co robisz
    i jestes trzymany bo sie z tego wywiazujesz, bez wspomagania typu "zatrudnie
    studenta". Sadze, ze praca na czarno jest przyszloscia Polski.
    Osobiscie watpie w perspektywy satrudnienia oficjalnego po obronie u
    wsomnianego pracodawcy, poniewaz jesli teraz nie chce zatrudnic cie
    oficjalnie mimo nizszych kosztow zus, to nie sadze zeby twoj tytul mgr
    zdopingowal go do poniesienia jeszcze wyzszych kosztow.....chyba, ze jako
    absolwenta?? z niziutka stwaka oficjalna....moze o to mu chodzi lub to
    mozesz podpowiedziec.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##