PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmarnowałem kilka lat... Co robić? › Re: Zmarnowałem kilka lat... Co robić?
  • Data: 2003-08-15 10:49:39
    Temat: Re: Zmarnowałem kilka lat... Co robić?
    Od: "phet" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Dembinski" <p...@y...com> napisał w wiadomości
    news:bhid96$t0v$1@inews.gazeta.pl...
    > zmien pracodawce

    Pytanie odnośnie przekonania pracodawcy dotyczyło INNEGO pracodawcy bo z tym
    nie wiążę nadziei na kariere :) Firma jest mała ja sam zajmuję się działem a
    chciałbym pokazać swoje umiejętności pracy w zespole ... A co do zmiany
    pracy... z przyjemnością tylko że nikt mnie nie chce choć zgodziłbym się
    pracować nawet za 700 złotych byle tylko praca była bardziej ambitna,
    rozwojowa itp itd

    > a tak z czystej ciekawosci, czy ten pracodawca ma wyzsze wyksztalcenie?
    > a jesli tak, to czy na swiadectwie ma same piatki?

    Niestety z tego co wiem pracodawca skończył 2 fakultety :) I raczej miał
    duużo 5 :)

    > musisz sie nauczyc walczyc o swoje bo cie zjedza, ziomek :)
    Tymczasem walczę o przetrwanie ziomek :)

    > piter

    Pozdrawiam
    Dawid