PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zlodziej`

  • 1. Data: 2006-02-22 22:44:12
    Temat: Re: Zlodziej`
    Od: "jaQbek" <K...@n...cierpi.spamu>

    pracownik wyklepał w wiadomości <news:dtiorr$k7s$1@achot.icm.edu.pl> co
    następuje:
    > Bylem dzis świadkiem kradziezy w mojej firmie.
    > Produkcjna firma prywatna, koszt na tyle maly ze wiem ze nikt nie wykryje,
    > produkt warty 5 zl

    > ale zglosilem pracodawcy
    > koleś zostal zwolniony
    Dobrze zrobiłeś. Ukradł - poniósł konsekwencje

    --
    jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl

  • 2. Data: 2006-02-22 22:53:07
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Ja także uważam, że bardzo dobrze zrobiłeś. Pewnie jakieś wyrzuty sumienia
    albo wątpliwości masz, bo tu piszesz.

    Ja zrobiłbym tak samo.

  • 3. Data: 2006-02-22 23:28:33
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "pracownik" <a...@w...pl> wrote in

    > Bylem dzis świadkiem kradziezy w mojej firmie.
    > Produkcjna firma prywatna, koszt na tyle maly ze wiem ze nikt nie
> [...]
    [...]
    > ale zglosilem pracodawcy
    > koleś zostal zwolniony

    zapewne bardzo zalezy to od ukladow z pozostalymi pracownikami (gdyby
    to byl Twoj dobry kumpel, to pewnie decyzja bylaby trudniejsza); mysle
    jednak, ze decydujac sie na zgloszenie tej kradziezy pracodawcy przede
    wszystkim zabezpieczyles sie przez rozwojem tego procederu; IMO jeden
    z mozliwych scenariuszy w przypadku niepowiadomienia pracodawcy bylby
    taki, ze Twoj uklad z tym zlodziejem zaczalby sie poglebiac (no - bo
    zaczelo sie od jakiejs niewinnej kradziezy za 5PLN, potem moze byloby
    jakies kolejne zdarzenie - moze niekoniecznie kradziez); i to juz nie
    byloby wcale dobre; sadze, ze taki poglebiajacy sie uklad z pewnoscia
    stalby sie dla Ciebie z czasem niewygodny i grozny;

    pzdrv;
    adas;

  • 4. Data: 2006-02-22 23:29:27
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dtiorr$k7s$1@achot.icm.edu.pl pracownik
    <a...@w...pl> pisze:

    > Bylem dzis świadkiem kradziezy w mojej firmie.
    > Produkcjna firma prywatna, koszt na tyle maly ze wiem ze nikt nie
    > wykryje, produkt warty 5 zl
    > Zlodziej zauwazyl ze widzę,
    > poprosil mnie o zachowanie tajemnicy
    > w sumie mam to gdzies, nic mnie to nie kosztuje, gosc mi obojętny, wiem
    > ze nikt nie wie ze ja wiem.
    > ale zglosilem pracodawcy
    > koleś zostal zwolniony
    > nie mam wyrzutów sumienia
    Pawka Morozow też nie miał.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2006-02-23 01:03:27
    Od: "morghul" <t...@o...pl>

    > Pawka Morozow też nie miał.

    Ale to współpracownik a nie rodzina ;)

    P.S. Gdybym był tobą to bym nie nakapował, gdybym byl twoim szefem cieszyłby
    się, że nakapowałeś.

    --
    morghul

  • 7. Data: 2006-02-23 10:15:16
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Bardzo dobrze zrobiłeś. Dzisiaj ukradł za 5 zł, jutro ukradnie za 5 tys
    złotych, a pojutrze ciebie okradnie. Nic tak bardziej nie rozzuchwala
    złodzieja jak bezkarnosć.

  • 8. Data: 2006-02-23 12:44:29
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    A gdyby nie został zwolniony tylko pouczony i ewentualnie nagana.......jak
    byś sie czul pracując w tej firmie, a inni wciąż wytykaliby cię palcami,ze
    jestes kapuś.....i przestaliby z toba rozmawiać w ogóle bo baliby sie,ze
    znów doniesiesz o czyms co usłyszysz, zobaczysz.....
    Nie podzielam zachowania złodzieja, ale nigdy bym nie doniosła.....niech
    kradzież w końcu zobaczy przełożony i coś z tym zrobi
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2006-02-23 13:04:52
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jolanta porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > Nie podzielam zachowania złodzieja, ale nigdy bym nie doniosła.....niech
    > kradzież w końcu zobaczy przełożony i coś z tym zrobi
    Rozumiem ze gdybys Ty zostala okradziona przez kolege z pracy i nie
    wiedzialabys kto Cie okradl, nie oczekiwalabys tego ze ktos inny z pracy
    Ci powie kto to byl?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 10. Data: 2006-02-23 13:06:28
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Jeśli ludzie wytykają palcami nie złodzieja a tego co kradzież zgłosił, to
    chyba tez o czymś świadczy. Ale świadczy (źle) o ludziach, a nie o osobie co
    nie jest obojętna na widok przestępstwa. Zaś jeśli szef złodziejowi co go
    okradł, grozi palcem, to chyba tez o czymś świadczy.