PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlodziej` › Re: Zlodziej`
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zlodziej`
    Date: Wed, 22 Feb 2006 23:28:33 +0000 (UTC)

    "pracownik" <a...@w...pl> wrote in
    news:dtiorr$k7s$1@achot.icm.edu.pl:

    > Bylem dzis świadkiem kradziezy w mojej firmie.
    > Produkcjna firma prywatna, koszt na tyle maly ze wiem ze nikt nie
    > wykryje, produkt warty 5 zl
    >
    > Zlodziej zauwazyl ze widzę,
    > poprosil mnie o zachowanie tajemnicy
    [...]
    > ale zglosilem pracodawcy
    > koleś zostal zwolniony

    zapewne bardzo zalezy to od ukladow z pozostalymi pracownikami (gdyby
    to byl Twoj dobry kumpel, to pewnie decyzja bylaby trudniejsza); mysle
    jednak, ze decydujac sie na zgloszenie tej kradziezy pracodawcy przede
    wszystkim zabezpieczyles sie przez rozwojem tego procederu; IMO jeden
    z mozliwych scenariuszy w przypadku niepowiadomienia pracodawcy bylby
    taki, ze Twoj uklad z tym zlodziejem zaczalby sie poglebiac (no - bo
    zaczelo sie od jakiejs niewinnej kradziezy za 5PLN, potem moze byloby
    jakies kolejne zdarzenie - moze niekoniecznie kradziez); i to juz nie
    byloby wcale dobre; sadze, ze taki poglebiajacy sie uklad z pewnoscia
    stalby sie dla Ciebie z czasem niewygodny i grozny;

    pzdrv;
    adas;