PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlodziej` › Re: Zlodziej`
    From: "pracownik" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zlodziej`
    Date: Fri, 24 Feb 2006 21:06:13 -0000

    Ktos z grupowiczów slusznie zgadl iz byla to prowokacja. Ale nie calkiem.
    Sytuacja taka miala miejsce, z tym że ja nie bylem tym który to widzial, a
    tym co zlodzieja zwolnil. Kwota 5 zl to prawda.

    Chcialem zobaczyc jaka jest Wasza opinia.
    W skrócie:
    Pojawilo sie wiele ciekawych wątków, tak jak sie spodziewalem,

    przez jednych pracownik zostal nazwany kapusiem, wspólczuje pracodawcy,
    typowa polska mentalność

    przez innych uczciwym pracownikiem. - jest jeszcze jakaś garstka
    sprawiedliwych

    ktoś powiedzial , że 5zl to nie kradzież, a jaka kwota to kradzież? (pewnie
    zależy bogactwa okradanego i zlodzieja?:)

    Najbardziej zdziwily mnie opinie osób które chcialyby aby jeśli by ich
    okradano ktoś ich powiadomil, ale same by tego nie zrobily, i jeszcze
    próbuja udowodnic innych iż to jest wlaściwa droga, ale przecież to sie
    samo wyklucza..

    Moja opinia jest taka: każda kradzież to przestępstwo
    ktoś kto zglasza przestępstwo, cokolwiek ryzykując, uczynil wlaściwie

    I fakty:
    Pracownik zostal nagrodzony jednorazową premią,
    pracuje i ma się dobrze. Dla jego dobra inni pracownicy niczego nie wiedzą,
    panuje opinia iz kradzież wykryto dzieki telewizji przemyslowej.

    Ciekawe jest że pracownik ten mial kiedys podobna sytuację,
    zglosil, przez wspólpracowników zostal uznany za kapusia, atmosfera stala
    sie taka, że sam zrezygnowal z pracy.

    Zapraszam do komentowania.
    Gottica