PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci??? › Re: Zlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci???
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci???
    Date: Fri, 29 Apr 2005 13:34:38 +0200

    Re to: Krzysztofsf [Fri, 29 Apr 2005 13:16:57 +0200]:

    > K...aaa to jest cyrk, ze albo zebrac czy umierac, albo
    > robic pozadny szmal.
    > Nic posrodku, dla obslugi naprawde nieduzych wplywow.
    > 3-i rok bezrobocia.....i nie ma mozliwosci zarobic legalnie
    > glupich kilkuset zlotych.

    Ano, witamy w Polsce, Krainie Absurdu ;)

    A serio: gdzies, kiedys, obilo mi sie o uszy cos takiego
    jak spoldzielnia socjalna. Malo, ze mozna sobie pod tym
    prowadzic dzialalnosc, to jeszcze jakies dotacje na toto
    byly. Ale do tego paru osob bylo trzeba, musialbys sobie
    wyguglac -- moze akurat podpasuje? Nie wiem, czy nie da
    rady pod tym roznych dzialalnosci prowadzic...

    Kira