PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Zlecę serwis WWW / zdalna / cały kraj › Re: Zlecę serwis WWW / zdalna / cały kraj
  • Data: 2003-01-30 12:36:03
    Temat: Re: Zlecę serwis WWW / zdalna / cały kraj
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Frogesty Rygel <r...@g...pl> w wiadomości
    news:pan.2003.01.30.12.14.29.593592@gazeta.pl napisał(a):
    > Informacja: ponieważ dodalem crosspost na 2 inne grupy informuje
    > że jest to nawiązanie do dyskusji która toczyła się na pl.comp.www

    [...]
    > To by takze tlumaczylo dlaczego ludzie dostaja spamy na
    > adresy ktorych nie publikowali ani na www, ani na newsach - pewnie
    > rozeslali je ze swoim CV.
    > Ciekaw jestem, czy jezeli moje domysly sa sluszne to czy da sie
    > takich spryciazy jakos udupic?

    Niestety - ustawa o ochronie danych osobowych nie bierze pod
    uwagę, że publikacja danych w niektórych miejscach jest "celowa":
    publikujący chciałby opublikować, ale tylko do określonych celów.
    Tymczasem: opublikowałeś -> przepadło.
    Natomiast jeśli CV poszło do konkretnej firmy, to wszystko
    zależy od ogólności zgody na przetwarzanie - od dokładnego
    określenia celu przetwarzania, na które osoba się zgadza.

    --
    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl