PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Zlecę serwis WWW / zdalna / cały kraj › Re: Zlecę serwis WWW / zdalna / cały kraj
    From: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www,pl.praca.dyskusje,pl.news.mordplik
    Subject: Re: Zlecę serwis WWW / zdalna / cały kraj
    Date: Thu, 30 Jan 2003 13:14:37 +0100

    Informacja: ponieważ dodalem crosspost na 2 inne grupy informuje
    że jest to nawiązanie do dyskusji która toczyła się na pl.comp.www

    On Thu, 23 Jan 2003 00:21:55 +0100, Tomasz Nowak wrote:

    > Albo przegapiłem jakiś okrutny wzrost koniunktury w naszej branży,
    > który nastąpił od początku 2003 roku, albo na pl.praca.oferowana
    > grasuje jakiś gnojek - zbieracz ofert.

    Wlasnie dostalem odpowiedz z jednej takiej firmy, ktora ladnie
    wyladowala w folderze "spam" (filtracja po adresie). I przyszlo mi do
    glowy ze to jest bajecznie prosty sposob na zrobienie sobie ladnej
    bazy spamerskiej. Przeciez teraz na takie ogloszenia przychodzi masa
    zgloszen (tak twierdzili ogloszeniodawcy z ktorymi mialem okazje
    porozmawiac), a w kazdym jest adres, telefon, doswiadczenie, zawod,
    zainteresowania, email i w dodatku zgoda na przetwarzanie danych
    osobowych - czesto napisana bardzo ogolnie. Raj dla potencjalnego
    spamera. To by takze tlumaczylo dlaczego ludzie dostaja spamy na
    adresy ktorych nie publikowali ani na www, ani na newsach - pewnie
    rozeslali je ze swoim CV.
    Ciekaw jestem, czy jezeli moje domysly sa sluszne to czy da sie
    takich spryciazy jakos udupic?

    Rygel