PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlece obsluge firmy 3-6 osob. (HR/payroll/ksiegowosc/podatki) - cala Polska › Re: Zlece obsluge firmy 3-6 osob. (HR/payroll/ksiegowosc/podatki) - cala Polska
    From: "OraDev" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zlece obsluge firmy 3-6 osob. (HR/payroll/ksiegowosc/podatki) - cala
    Polska
    Date: Mon, 16 Apr 2007 21:18:58 +0200

    Gwoli wyjasnienia to aktualnie nie szukam programistów, tych bedziemy
    szukali przez serwisy typu TopJobs.
    Nie szukam ksiegowego czy HRowca tylko czlowieka, ktory wie jak cos takiego
    sie robi, bo niestety wszyscy tylko znaja Sp. z.o.o., a my chcemy dobrze
    zaplacic ludziom, a nie placic VAT, ktorego "podobno" nie musimy. Podobno w
    uszach bo nikt tak na prawde nie wie nic pewnego, nawet NSA ma na to rózne
    zdanie zalezne od fazy ksiezyca.
    Nawysylalem sie juz troche emaili, nadzwonilem sie i na razie odzew taki
    sobie. Byc moze w pewnych tematach ludzie nie maja doswiadczenia.
    Stwierdzilem, ze warto poszukac opinii na forum, moze ktos cos takiego jak
    polski oddzial zagranicznej firmy X nie zajmujacy sie sprzedaza towaru firmy
    X ale swiadczeniem jej wewnetrznych uslug przerabial albo zna kogos kto cos
    takiego prowadzi.
    A najwazniejsze jest to, ze jest to moj pomysl i jesli sam sie o to nie
    zatroszcze to nic z tego nie wyjdzie. Firma moze znalezc ludzi u siebie.
    To, ze pozwolili mi dzialac w ich imieniu to tylko ukon z ich strony.
    Ja natomiast jesli chce nadal dla nich pracowac bo praca jest ciekawa ,
    spokojna, 8godz i do domu, dobrze platna to musze sam znalezc osobe, ktora
    powie: "Tak, jest to mozliwe i w pelni legalne, prosze o to moja oferta,
    kosztuje tyle a tyle. Po podpisaniu umowy zabieram sie do roboty i czarno na
    bialym daje Wam przepis na dzialalnosc." Oni wtedy za to zaplaca. Mnie nie
    stac na opinie za xx tysiecy zlotych, z ktorej sie tylko dowiem, ze to nie
    ma szans powodzenia.
    Widze jednak, ze forma postu jaka wybralem, to byl mój blad. Przepraszam.

    Pytanie do ludzi kulturalnych, a nie niewyspanych frustratów pokroju
    Heraklesa: czy zlecenie komus zalozenia firmy jest 'zlodziejstwem'? Nie
    jestem moze biegly w tych sprawach ale nie 'idiota' i wydaje mi sie, ze nic
    w tym zdroznego ani nielegalnego.

    No i jakiego typu ogloszenie mialbym niby zamiescic w gazecie? Uwazam, ze
    temat nadaje sie to na pl.praca.dyskusje. Jest to pytanie rodzaju "Chce
    zalozyc firme ... prosze o porade." Takich pytan jest setki na tym forum. W
    czym wiec problem Heraklesie? Moze sie przespij to bedziesz mniej nerwowy.

    Jesli jednak nadal uwazacie, ze jest to spam to serdecznie wszystkich
    przepraszam.

    Pozdrawiam