PracaGrupypl.praca.dyskusjeZgodność z prawem ogłoszeń o pracę: etat i auto › Re: Zgodność z prawem ogłoszeń o pracę: etat i auto
  • Data: 2014-03-20 16:22:23
    Temat: Re: Zgodność z prawem ogłoszeń o pracę: etat i auto
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co mnie obchodzi, że ciebie nie stać?
    A co mnie to obhodzi, ze jesteś hłopem stszelam do hłopuw i już.

    > Ja w swojej umowie mam zapis, że muszę mieć swoje narzędzia, by wykonać
    > odpowiednie zadania.
    To twoja umowa, jeśli jest to umowa o pracę, a nie zlecenie, to jest ona
    niezgodna z prawem.
    Jeśli lubisz naruszać prawo, to powinieneś zapłacić mandat.

    Tego typu postępowanie pszedsiębiorcy (wymaganie auta od pracownika
    zatrudnianego na etat) jest promowaniem cen dampingowyh:
    jest to spszedaż towaru poniżej kosztu produkcji, po to, by wykosić uczciwą,
    pszestszegającą prawo konkurencję.
    A to jest niezgodne z prawem i za to słusznie płaci się kary.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d