PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zepter... Amway... już są na rynku werbownicy do kolejnej piramidy handlowej....

  • 1. Data: 2004-09-05 03:30:18
    Temat: Zepter... Amway... już są na rynku werbownicy do kolejnej piramidy handlowej....
    Od: "Grupmen" <b...@a...brak.pl>

    Pamiętasz Zepter ? Amway ? i inne takie sieciowe
    sprzedawanie ?
    proste jak drut! kupujesz, wciagasz w to innych i na tym to
    polega.
    Tylko, że Zepter oferował garnki, które to kupuje się raz w
    życiu, Amway kosmetyki, które kupuje się raz na miesiąc,
    albo
    rzadziej, a tu możesz kupić wszystko. Ot taki supersklep
    który
    sprzedaje to co w supersklepie jest.

    Ten facet twierdzi, że pod pewnymi warunkami można nawet
    zarobić
    do 10.000 zł miesięcznie tylko za to, ze ludzie których
    wciągniesz w sieć kupują w tych sklepach a nie w innych.
    Owszem
    jest to możliwe, ale musi być spełnionych kilka warunków.
    Ale od
    początku. Z tego co mówił, to te sklepy są. Więc w skrajnym
    przypadku może się okazać, że widzisz ten sklep z okna. Jest
    ich
    około 30 w Polsce.
    Wykaz artykułów jest dostępny np. w internecie. Każdy z tych
    co
    jest w sieci, w tej piramidzie... ma swoja stronę
    internetową i
    z tej strony kupujesz...
    Mankamentem jest to, że raczej nie da się robić zakupów
    często.
    Barierą jest magiczna kwota 150 zł. Przy zamówieniu poniżej
    150
    zł koszt przesyłki płaci odbiorca.
    Nie wdając się zbytnio w szczegóły i obliczenia w zasadzie
    można
    zarobić ok. 0,8% od obrotu wygenerowanego przez człowieka
    którego wprowadzisz w sieć, nie ma się co oszukiwać.... jest
    w pewnym sensie piramida, ale cieszą się wszyscy:
    1) sklep się cieszy, bo ma dużo klientów, ludzie robią
    zakupy -
    towar schodzi = sklep zarabia
    2) klientom zależy na wciąganiu do tego sklepu klientów bo
    od
    każdego klienta ma jakiś tam procent, sklep rezygnuje z
    jakiejś
    częsci własnej marży, którą rozdaje klientom za generowanie
    obrotu
    Rachunek jest prosty.
    1 osobę wprowadzisz... osoba ta zrobi nawet 1 raz w miesiącu
    zakupy za 150 zł.... Ty zarobisz 1,20zł
    więc aby zarabiać na tym logiczne pieniądze... przykładowo
    1000
    zł to potrzeba wprowadzić ok. 830 osób, które przynajmniej
    raz
    na miesiąc zrobią zakupy w tym sklepie, ewentualnie ok. 400
    osób, które zrobią zakupy za 150 zł 2 razy na miesiąc lub
    ok.
    200 osób, które zrobią zakupy w ten sposób raz na tydzień...

    a kupić można wszystko, produkty niepsujące się typu:
    herbata,
    wędliny paczkowane, mleko UHT, śmietana, art. chemii
    gospodarczej, książki, gazety, art. RTV, komputery itp.
    super/hipersklep

    Podobno jest w PL jest ok. 38.000.000 ludzi czyli ok.
    10.000.000
    gospodarstw domowych, więc w super optymistycznym wariancie
    dotrzeć do choćby połowy gospodarstw z tym systemem co daje
    dochodu ok. 6.000.000 zł przy założeniu, że każde
    gospodarstwo
    zrobi zakupy w ten sposób raz na miesiąc.
    W praktyce wystarczy zwerbować ok. 1000 osób

    Badam marketingowo rynek.
    Wypowiedz się za siebie, jakie warunki muszą być spełnione,
    abyś
    kupiła w ten sposób coś ?
    Czy masz moce przerobowe, aby werbować do sieci kolejne
    osoby ?

    Pozdrawiam
    Grupmen

  • 2. Data: 2004-09-05 05:34:42
    Od: "ktos" <n...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Grupmen" <b...@a...brak.pl> napisał w wiadomości

    > Podobno jest w PL jest ok. 38.000.000 ludzi czyli ok.
    > 10.000.000
    > gospodarstw domowych, więc w super optymistycznym wariancie

    > Badam marketingowo rynek.

    Zwroc sie z tym do Chinczykow.

  • 3. Data: 2004-09-05 07:06:20
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grupmen" <b...@a...brak.pl> napisał w wiadomości
    > Pamiętasz Zepter ? Amway ? i inne takie sieciowe
    > sprzedawanie ?
    [....]

    I chcialo Ci sie to wszystko pisac ?

  • 4. Data: 2004-09-05 07:32:11
    Od: "Grupmen" <b...@a...brak.pl>

    Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:chedsm$r9q$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Grupmen" <b...@a...brak.pl> napisał w
    wiadomości
    > [....]
    >
    > I chcialo Ci sie to wszystko pisac ?

    Kupowałbyś czy nie ? Tak brzmi pytanie do Ciebie i innych.
    Kupiłbyś piwo Heineken 0,33l w butelce za 3,70 wiedząc, że
    jakiś % z tej kwoty zwróci ci się w zależności od tego ile
    osób zwerbujesz do sieci i jaki obrót ci ludzie wygenerują ?

    Pozdr
    grupmen

  • 5. Data: 2004-09-05 07:32:27
    Od: "Grupmen" <b...@a...brak.pl>

    Użytkownik "ktos" <n...@k...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:che8m2$ni7$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Grupmen" <b...@a...brak.pl> napisał w
    wiadomości

    wariancie

    > Zwroc sie z tym do Chinczykow.

    U nich to nie przejdzie.

    Pozdr
    Grupmen

  • 6. Data: 2004-09-05 08:18:18
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@n...polbox.com>

    > Kupowałbyś czy nie ? Tak brzmi pytanie do Ciebie i innych.
    > Kupiłbyś piwo Heineken 0,33l w butelce za 3,70 wiedząc, że
    > jakiś % z tej kwoty zwróci ci się w zależności od tego ile

    Nie.

  • 7. Data: 2004-09-05 09:24:00
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Grupmen; <eLv_c.209400$vG5.20511@news.chello.at> :

> [...]
    > ok.
    > 200 osób, które zrobią zakupy w ten sposób raz na tydzień...

    Mniej niż 1 %? To niech się bujają, bo sami biorą minimum 30%. ;)

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

  • 8. Data: 2004-09-05 10:37:55
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Flyer; <chem5m$9l6$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Grupmen; <eLv_c.209400$vG5.20511@news.chello.at> :

    > Mniej niż 1 %? To niech się bujają, bo sami biorą minimum 30%. ;)

    A i jeszcze - nie zarobisz tyle ile podałeś, bo masz DG, czyli ZUS i
    inne koszty. Więc odwracając trochę sposób myślenia hipków [płacenie im
    za wszelkie działania marketingowe] powinni reklamować swoje sklepy
    netowe - ale nie wiem, czy wiesz - przy niejakim Leclerc'u w W-wie
    historia wyglądała tak - najpierw było sobie jakieś DG, które prowadziło
    sprzedaż, a kiedy okazało się, że są zyski Leclerc rozwiązał umowę z
    owym DG i sam sobie taki sklep prowadzi. ;)

    Flyer

  • 9. Data: 2004-09-05 12:04:45
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[antyspam]interia.pl>

    Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cheqb3$33k$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > sprzedaż, a kiedy okazało się, że są zyski Leclerc
    rozwiązał umowę z
    > owym DG i sam sobie taki sklep prowadzi. ;)

    Tak, tak. Leclerc na Bielanach prowadzi sprzedaż wysyłkową,
    a ten na Ursynowie nie.

    Pozdrawiam
    kw1618

  • 10. Data: 2004-09-05 13:49:35
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Grupmen wrote:

> [...]
    > dochodu ok. 6.000.000 zł przy założeniu, że każde
    > gospodarstwo
    > zrobi zakupy w ten sposób raz na miesiąc.

    Grupmen, wariant optymistyczny to jest 100%, 10 mln g.d. Czarnowidztwo
    uprawiasz. Myślę, że ten kit powinieneś pociskać jakoś bardziej
    entuzjastycznie, musi być bardziej energetyzujący - 5 mln to wariant
    _pesymistyczny_, 10 mln optymistyczny, z czego wynika, że przy wariancie
    oczekiwanym na poziomie 7.5 mln g.d. każdy będzie około golił 4.5 balona
    na miesiąc. No, niech będzie że za mała skala - niech będzie 4 balony na
    miesiąc. Czy na tydzień. A może na kwarał? Bo chyba nie na rok ?
    Cholera, już mi się pop* od tych wielkich liczb, tak sie zapaliłem po
    przeczytaniu twojego listu. W każdym razie jeśli ta kwota to na rok to
    ja w to nie wchodzę, aż tak zdesperowany nie jestem - wolę swoje dochody
    z szydełkowania.

    (Zaznaczam, że nie mam nic przeciwko marketingowi sieciowemu, MLM czy
    jak to się tam nazywa.)

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz